دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی متاسفم

Download New Music Yousef Zamani – Moteasefam

دانلود آهنگ یوسف زمانی متاسفم

 

دانلود آهنگ یوسف زمانی متاسفم

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ متاسفم یوسف زمانی

تو مثل یه روزی که بارونیه
که آفتاب زده زود بند اومده
جا زدی میخواستی به دلم راه ندی
چه جایی تو بهم پشت پا زدی
تو زیباترین بردی کمه باختمش
اون عشقی که با جون و دل ساختمش
چی شدی خراب کردی رفتی بیخودی
تموم درد زندگیم شدی
متاسفم واسه خودم که هیچ موقع مثلت نبودم
بزن بکوب که خوب مثل تو بازیو بلد نبودم
کجا برم بدون تو کجاست دل مهربون تو
واسه همه رنگی واسه ما سیاه سفید
با همه میخندی تو اخمی تا به ما رسید
چه رسم و عادت بدی شده که کارمون به اینجاها رسید
کی فکرشو میکرد شبارو تنها سر کنم
کدوم حرفاتو باید باور کنم
الان که میببینم نبودی اونی که
به خاطرت چشامو تر کنم

  • ۰۳/۰۶/۲۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی