دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهراد جم نگات کنم

Download New Music Mehraad Jam – Negat Konam

دانلود آهنگ مهراد جم نگات کنم

دانلود آهنگ مهراد جم نگات کنم

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ نگات کنم مهراد جم

چه خوب شد عشقم اومدی
چیکاری کردی تو چقد به چشمم اومدی
تو چه دیدنی شدی میخوام نگات کنم
برس به من میخوام که قلبمو فدات کنم
یه طوری دوست دارم نتونی حتی بشموری
یه عکس دوتایی بزاریم یهویی
نمیخوام با منی به هیچی فکر کنی
دور بمونه چشم بد از عشقمون چه خوشگله

  • ۰۲/۰۴/۱۹
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی