دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی حکم ابد

Download New Music Naser Zeynali – Hokme Abad

دانلود آهنگ ناصر زینعلی حکم ابد

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ حکم ابد ناصر زینعلی

تو نیاز منی اگه واسه منی تو شبایی که تنهای تنهام تو نیازه نری
من هرچی دارم وسط میذارم واست چون دلم با تو جوره
رو چشام میذارم آدمی که میخواد منو با دل و جونش
عشق تو من غدو عوض کرد دلو بردی و خورد به سرم سنگ
عشق تو آخر رو دلم حکم ابد زد
با تو هستم من همه جوره جونمو میدم دنیا بدونه
اسم تو رومه واسم عشق تو خوبه

  • ۰۱/۱۱/۲۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی