دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ منم به این اقتصاد اعتراض دارم

Download New Music Unknown Artist – Eghtesad

(خواننده این ترانه ایلیا مشرفی می باشد)

دانلود آهنگ منم به این اقتصاد اعتراض دارم

دانلود آهنگ منم به این اقتصاد اعتراض دارم

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ

منم به این اقتصاد اعتراض دارم ولی به این مدل اعتراضم انتقاد دارم
منم به آزادی بیان اعتقاد دارم ولی بین حق و باطل انتخاب دارم

  • ۰۱/۰۸/۲۶
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی