دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امو بند نیاز دارم

Download New Music Emo Band – Niaz Daram

دانلود آهنگ امو بند نیاز دارم

دانلود آهنگ امو بند نیاز دارم

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ نیاز دارم امو بند

نیاز دارم این روزا به مهربونی
دارم پیر میشم تو سن کم تو جوونی
نیاز دارم یکی تو آغوشش بگیرتم
بهم بگه چته رفیق چرا اینقدر پریشونی
هیچی از زندگی کردن که نفهمیدیم
آخه ما داریم تقاص چی رو پس میدیم

  • ۰۱/۰۸/۱۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی