دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بهش گفتم من امیر مقاره

اهنگ ماکان بند بهش گفتم من با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download Music Macan Band – Behesh Goftam Man

دانلود آهنگ بهش گفتم من امیر مقاره

دانلود آهنگ بهش گفتم من

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ

بهش گفتم من جلو چشام باشه و گفتش نه
به خاطر همین شدش پشتم زخم
آخه کی اونو با من دشمن کرد
بهش گفتم نرو ولی اون نفهمید و دورم زدو
نقششو تو قلب من پر رنگ کردو
ریشمو سوزوند و بعد خشکم کردو
الان گره های موهاتو کی وا میکنه موهاتو میبافه صفا میکنه
میشینه واسه تو دعا میکنه تورو از همه آدما جدا میکنه

  • ۰۱/۰۵/۳۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی