دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان انتها

دانلود اهنگ انتها با صدای سینا پارسیان با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music Sina Parsian – Enteha

دانلود آهنگ سینا پارسیان انتها

دانلود آهنگ سینا پارسیان انتها

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه پخش آنلاین آهنگ)

متن آهنگ انتها سینا پارسیان

آسمون داره میوفته نربدون داره میوفته
کف فنجون ته فالم رد خونه داره میوفته
من بدون تو همینم لاشه ی ابر رو زمینم
بعد تو روزی یه نقطه از یه نون داره میوفته
نون من بریده بی تو به لبم رسیده بی تو
هیچ خیابونی تو این شهر دیگه خط نمیده بی تو
خیلی از دلم نمونده خاکی از گلم نمونده
نوک نردبون بغضم به گلوم رسیده بی تو
انتهای آخرین کوچه ی قلب من هنوزم خونه داری
من که خاکی شده ابرم تو ببار اگه دل دیوونه داری

  • ۰۱/۰۵/۲۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی