دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی محمد حسین پویانفر

نوحه من ایرانم و تو عراقی با صدای محمد حسین پویانفر با بالاترین کیفیت کامل

Mohammad Hossein Poyanfar – Man Iranamo To Araghi

” نسخه باکیفیت و استدیویی “

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

دانلود مداحی من ایرانمو تو عراقی

(دانلود این نوحه زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

قسمتی از متن نوحه :

من ایرانمو تو عراقی چه فراقی چه فراقی
من ایرانمو تو عراقی چه فراقی چه فراقی
بگیر از دلم یه سراغی چه فراقی چه فراقی
دوری و دوستی سرم نمیشه و
هیچ کجا واسم حرم نمیشه و
از تو دورم باورم نمیشه و دارم میمیرم
دوری و دوستی سرم نمیشه و
هیچ کجا واسم حرم نمیشه و
از تو دورم باورم نمیشه و دارم میمیرم

کربلا واسم ضروریه حسین اربعین اوضاع چجوریه حسین

  • ۰۱/۰۵/۰۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی