دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود نوحه به تو از دور سلام محمد حسین پویانفر

مداحی به تو از دور سلام با صدای محمدحسین پویانفر با بالاترین کیفیت کامل

Mohammad Hossein Poyanfar – Be To Az Door Salam

دانلود نوحه به تو از دور سلام

دانلود نوحه به تو از دور سلام

(دانلود این نوحه زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن مداحی به تو از دور سلام

به‌ تو‌ از‌ دور‌ سلام‌ به سلیمان جهان از طرف مور سلام
به تو از‌ دور‌ سلام به حسین از طرف وصله ی ناجور سلام
به تو از دور‌ سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام
به تو از دور‌ سلام به حسین از طرف وصله ی ناجور سلام
به تو دلبسته شدم به شبای جمعه ی کربلا وابسته شدم
به تو دلبسته شدم به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم

  • ۰۱/۰۵/۰۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی