دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی عشق

اهنگ سامان جلیلی با صدای سامان جلیلی با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music Saman Jalili – Eshgh

دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق

دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ عشق سامان جلیلی

ساده تر از من نبود و زده زیر هرچی بودو رفتنو بهونه میکرد ولی مث من نبودو
که بمونه باهام بسازه نذاره دلم ببازه نموند تا دلم بتونه به بودن اون بنازه
من همه دار و ندار دلم این عشقه انقده خوبی که حتی نبودتم عشقه
زیر و رو کردی تو قلب منو با وجودت حالا میخوای تو ازم بسازم با نبودت
من همه دار و ندار دلم این عشقه انقده خوبی که حتی نبودتم عشقه
زیر و رو کردی تو قلب منو با وجودت حالا میخوای تو ازم بسازم با نبودت

  • ۰۱/۰۵/۰۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی