دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دوسش دارم دیوونه وار میدونم میدونه

اهنگ دوسش دارم دیوونه وار میدونم میدونه با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download Music Hadi Rahimi – Doosesh Daram

دانلود آهنگ دوسش دارم دیوونه وار میدونم میدونه

دانلود آهنگ دوسش دارم دیوونه وار میدونم میدونه

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ دوسش دارم دیوونه وار

تو رفتی و نموندی یادم نمیره حرفات
گفتی به پات میمونم تا ته خط دنیا
نفرین نمیکنم من خدا پشت و پناهت
اشک چشای خیسم شد بدرقه ی راهت
دوسش دارم دیوونه وار میدونم میدونه
منو گذاشت تو انتظار میتونست بمونه

  • ۰۱/۰۴/۳۱
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی