دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سردم چه ساده باورت کردم رایبد

اهنگ سردم چه ساده باورت کردم با صدای رایبد با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music Raibod – Sardam

دانلود آهنگ سردم چه ساده باورت کردم

دانلود آهنگ سردم چه ساده باورت کردم

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ سردم چه ساده باورت کردم

آدم عشق نبودی پس چرا حوا شدی
من چرا هواتو کردم چرا بی وفا شدی
ادم عشق نبودی تنها لافشو زدی
فک می‌کردم واقعا عاشقی کردن بلدی
سردم چه ساده باورت کردم
شکسته قلب پر دردم
الان بی من خوشی حتما
شبها به آسمون میشم خیره

  • ۰۱/۰۴/۰۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی