دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شیرین من دلبر دیرین من محمد طبری

اهنگ شیرین من دلبر دیرین من با صدای محمد طبری با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download Music Mohammad Tabari – Shirine Man

دانلود آهنگ شیرین من دلبر دیرین من

دانلود آهنگ شیرین من دلبر دیرین من

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ شیرین من دلبر دیرین من

شیرین من دلبر دیرین من
دین من بازی سنگین من عشق بهترین من
مه عزیز انگاری آهو چشمون نداشته
انده شیرین بیه بلبل زبون نداشته
انده عاشق بیه احوال مجنون نداشته
چند سالی که مجا دیه مسه گل دکاشته

  • ۰۱/۰۴/۰۱
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی