دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی یه دریا نریم

دانلود اهنگ یه دریا نریم با صدای علیرضا طلیسچی با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music Alireza Talischi – Ye Darya Narim

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی یه دریا نریم

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی یه دریا نریم

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ یه دریا نریم علیرضا طلیسچی

موندگارت میکنه اون مهربونیا بی منت همش پیش دلم
من چیکار دارم گذشتمون چیه تو با منی پس عاشقت میشه دلم
از الان دارم به این فکر میکنم که با تو دوتایی توی یه خونم
حال خوبی که کنارت دارمو با چی عوض کنم مگه دیوونم
بیا پر کن منو حافظمو با خاطرات از خواب بلند شم صبح هر روز با صدات
هر جا که میشینی بگی که با منی قربون خط گوشه ی خنده هات
یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم
یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم

  • ۰۱/۰۳/۲۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی