دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی مال خودم باش

دانلود اهنگ مال خودم باش با صدای سهیل رحمانی با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music Soheil Rahmani – Male Khodam Bash

دانلود آهنگ سهیل رحمانی مال خودم باش

دانلود آهنگ سهیل رحمانی مال خودم باش

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ مال خودم باش سهیل رحمانی

تو این هوا فقط تو میچسبی انقده خوبی که هیچکس نی
به خودت بیا بمون پیشم تا ابد بمونیم بس نیس
بگو این حسو میگن بهش چی که نباشی هیچی حسش نی
مگه تو چند نفری اخه که نباشی نیس اصن هیشکی
مال خودم باش فقط باش که دنیامی تو
اره میتونی بمونی اون که میخوامی تو
مال خودم باش فقط باش که دنیامی تو
اره میتونی بمونی اون که میخوامی تو

  • ۰۱/۰۳/۲۲
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی