دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سون بند تقصیر من نیست

دانلود اهنگ تقصیر من نیست با صدای گروه سون با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music 7 Band – Taghsire Man Nist

دانلود آهنگ سون بند تقصیر من نیست

دانلود آهنگ سون بند تقصیر من نیست

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ تقصیر من نیست سون بند

بین من و مردن تو یه دیواری حس بی تکراری
اون حالی که یه عمر دنبالشم اینجا تو نگاهت داری
تقصیر من نیست اینکه نمیشه تورو ندید و ازت برید و رفت جای دیگه
تقصیر من نیست زیبایی تو منو برده به یه دنیای دیگه
تقصیر من نیست اینکه خدا هم این همه احساس داده به دستات
خودش میدونست که زندگیمی وگرنه تو این همه آدم چرا منو گذاشت سر راهت

  • ۰۱/۰۳/۱۸
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی