دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامیم کی میشه من

دانلود اهنگ کی میشه من با صدای حامیم با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music Haamim – Ki Mishe Man

دانلود آهنگ حامیم کی میشه من

دانلود آهنگ حامیم کی میشه من

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ کی میشه من حامیم

واسه تو میزنه قلبم هنوز هنوزم عاشقتم من هنوز
هنوزم آدم قبلم هنوز هنوزم آدم قبلم
هنوزم چشم به راهتم هنوزم فکر حالتم
هنوزم نگرانتم هنوزم

  • ۰۱/۰۳/۱۸
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی