دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید زانکو و متیار مردم واسه خندیدنت

دانلود اهنگ مردم واسه خندیدنت با صدای زانکو و متیار با بالاترین کیفیت بصورت کامل

Download New Music Zanco & Matyar – Mordam Vase Khandidanet

دانلود آهنگ زانکو و متیار مردم واسه خندیدنت

دانلود آهنگ زانکو و متیار مردم واسه خندیدنت

(دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین ترانه)

متن آهنگ مردم واسه خندیدنت زانکو و متیار

دوس داشتنت قشنگ ترین حسیه که من دیدم هی
مردم واسه خندیدنت گل بودی خودم چیدمت عشق
حالم باهات خوبه چقد خوبه چقد دوس داشتنت
گل روی گونت کاشتم هی ای داد بی داد از تو ای عشق
چه خوبه چشات مال منه پهلومه هر شب
واسه پرواز تو من بال و پر شم
همین روزاس که من دیوونه تر شم
چه خوبه چشات مال منه پهلومه هر شب
واسه پرواز تو من بال و پر شم
همین روزاس که من دیوونه تر شم

  • ۰۱/۰۱/۲۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی