دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان دریادل رعد و برق

Download New Music Ehsan Daryadel – Rad O Bargh

دانلود آهنگ احسان دریادل رعد و برق

دانلود آهنگ احسان دریادل رعد و برق

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ رعد و برق احسان دریادل

پر رعد و برق شده شهرم از دوری تو رگ به رگ شده قلبم
از دوری تو حواستم نیست منم نه حواستم نیست
پر درد و غم شده قلبم از دوری تو بند به آب داده قلبم
از دوری تو حواستم نیست منم نه حواستم نیست
پس بگو تصمیم من نیست بودنت تسکین من نیست
اگه من تنهات گذاشتم به خدا تقصیر من نیست
پس بگو تصمیم من نیست بودنت تسکین من نیست
اگه من تنهات گذاشتم به خدا تقصیر من نیست

+++

دانلود کامل موزیک رعد و برق باصدای احسان دریادل

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۱۲/۲۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی