دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامیم رز سفید

Download New Music Haamim – Roze Sefid

دانلود آهنگ حامیم رز سفید

دانلود آهنگ حامیم رز سفید

(برای دریافت این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ رز سفید حامیم

اگه میتونستم تورو میچیدم جلو چشمام میذاشتمتو میدیم
رز سفید من ولی خشک میشی پیش من
تورو میکاشتم وسط قلبم نمیذاشتم یه برگ بشه ازت کم
رز سفید من تو خشک میشی پیش من
تو یه رویایی که نمیرسی به دستم
نمیشی سهمم اما من همیشه عاشقت هستم
تو یه رویایی که نمیشه مال منی شی
نه میشه آسمونت شم نه میشه ماه من شی تو یه رویایی

+++

دانلود کامل موزیک رز سفید باصدای حامیم

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی