دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا خان خندون

Download New Music Alireza Khan – Khandoon

دانلود آهنگ علیرضا خان خندون

دانلود آهنگ علیرضا خان خندون

(برای دریافت این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ خندون علیرضا خان

وسط شلوغی خیابونا با تو یه گوشه ای خلوت میکنم
من کم حرف خجالتی رو باش هرجا میرم از تو صحبت میکنم
میبینی چقد شیرینه زندگیمون از قلبم مگه عشق تو میره بیرون
مهربون جون من گل توی گلدون من دیوونه خندون من تو که منو کشتی
مهربون دلبرم ندی منو از دل پرم نمیره هوا از سرم تو که منو کشتی

+++

دانلود کامل موزیک خندون باصدای علیرضا خان

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۱۲/۰۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی