دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید زانکو رد پا

Download New Music Zanco – Rade Pa

دانلود آهنگ زانکو رد پا

دانلود آهنگ زانکو رد پا

(برای دریافت این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ رد پا زانکو

تو سرم هرچی ازت ساخته بودم به گل نشست
تورو دیدم که سقوط میکنی و دلم شکست
هر بتی روزی میشکنه حالا هرکی که هست
رد پاهاتو کجا میبری مگه نمیبینی من پا به پاتم هنوز
تو شاید اینجوری مردنو دوس داری ولی من فکر نجاتم هنوز
این همه راهو نیومدم آخرش اینجوری راتو بگیری بری
بتمو بشکنی از من دیوونه رویاهامو بگیری بری

  • ۰۰/۱۱/۲۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی