دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید زانکو عشقم اینه

Download New Music Zanco – Eshagham Ine

دانلود آهنگ زانکو عشقم اینه

دانلود آهنگ زانکو عشقم اینه

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ عشقم اینه زانکو

نمیشم بی تو بند جایی زمستونم یخم با آدما هرجا
من هرجایی تو دنیا باشم هرشب خونمونم خونه من تنها
ببین هوا پسه دوریت بسه دلواپسه دلم برات
برام دوریت بده که انقده من لک زده دلم برات
عشقم اینه مث بارون بشم روی موهات آروم بشینم

+++

دانلود کامل موزیک عشقم اینه از زانکو

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین

  • ۰۰/۱۰/۲۵
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی