دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده منحصر به فرد

Download New Music Sina Derakhshande – Monhaser Be Fard

دانلود آهنگ سینا درخشنده منحصر به فرد

دانلود آهنگ سینا درخشنده منحصر به فرد

(برای دریافت این موزیک به روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ منحصر به فرد سینا درخشنده

من دلیل زندگیم چشماته خط قرمزم فقط اشکاته
من دلتو از خودت قرض کردم برات داشتنت پیش خودم نذر کردم
هرچی سد دیدی خودت پل کردی منه مودی تحمل کردی
عوضش برات دلت مردم تنهایی جا دوتامون غصه میخوردم
سر تو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من
منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو
سر تو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من
منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو

+++

دانلود کامل موزیک منحصر به فرد باصدای سینا درخشنده

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی