دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی سبزه با نمک

Download New Music Ahmad Saeedi – Sabze Ba Namak

دانلود آهنگ احمد سعیدی سبزه با نمک

دانلود آهنگ احمد سعیدی سبزه با نمک

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ سبزه با نمک احمد سعیدی

بی خبر نذاریم از خودت ندی به قلب من شوک
از هرچی بدت اومد بهم بگو رک
دل من از تو که سیاه نمیشه دچار رفتن و از چیا نمیشه
سبزه ی با نمکی تو بی دوز و کلکی تو
من نمیدونی چقدر دوست دارم همین گیر دادنای الکیتو
سبزه ی با نمکی تو بی دوز و کلکی تو
من نمیدونی چقدر دوست دارم همین گیر دادنای الکیتو

+++

دانلود کامل موزیک سبزه با نمک باصدای احمد سعیدی

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۹/۲۳
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی