دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید اشکان یادگاری گیره دلم

Download New Music Ashkan Yadegari – Gire Delam

دانلود آهنگ اشکان یادگاری گیره دلم

دانلود آهنگ اشکان یادگاری گیره دلم

(برای دریافت این موزیک به روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ گیره دلم اشکان یادگاری

هرکاری میکنم بازم جلو چشممی مگه قرار نشد بریمو کشش ندیم
میای منو بشکنی چی میخوای بشنوی آره هنوز عشقمی
همه میپرسن حال تورو از من انگاری لال شدم زبونمو بستن
نمیشه روم بگم ازم شدی دور یکم به همه دروغ میگم
نه میگم گیره دلم تو گل از پا تا گردن نه میگم بد بودی اشتباه کردم

+++

دانلود کامل موزیک گیره دلم باصدای اشکان یادگاری

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۹/۱۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی