دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی دوتا دل عاشق

Download New Music Behnam Bani – Do Ta Dele Ashegh

دانلود آهنگ بهنام بانی دوتا دل عاشق

دانلود آهنگ بهنام بانی دوتا دل عاشق

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ دوتا دل عاشق بهنام بانی

لب دریا کنار تو دل من بی قرار تو
خوبه تو این همه آدم من شدم دار و ندار تو
میدرخشی مثل الماس تو هم عاشق شدی پیداست
گوشه ی دل تو جامه دلت اندازه ی دریاست
دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه
تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه
دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه
تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه

+++

دانلود کامل موزیک دوتا دل عاشق باصدای بهنام بانی

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین

  • ۰۰/۰۹/۱۲
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی