دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند تو

Download New Music Amir Rashvand – To

دانلود آهنگ امیر رشوند تو

دانلود آهنگ امیر رشوند تو

 (برای دریافت این موزیک به روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ تو امیر رشوند

یه جا کوچیک توی قلبت واسم بذار تو
هر وقت دلت گرفت قشنگ رو من حساب کن
کنارتم چقدر خوبه خوبه خوبم
پشتت منم خودم واست یه پا کوهم
چه خوبه که هستی نبستی چشاتو رو چشم
قلبم پیشت گیره حرف میزنی میره این دلم
تو یه تیکه از قلبمی تو قشنگترین همدمی
من شدم حبس چشای خوشگل تو

+++

دانلود کامل موزیک تو باصدای امیر رشوند

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت اختصاصی منتشر شد

  • ۰۰/۰۹/۱۲
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی