دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار برگ برنده

Download New Music Alireza Roozegar – Barge Barande

دانلود آهنگ علیرضا روزگار برگ برنده

دانلود آهنگ علیرضا روزگار برگ برنده

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ برگ برنده علیرضا روزگار

آره فکر میکردم که عاشق شدی هنوز گیر احساس چند سالتی
تو برگ برندت دل سادمه که موندم کنارت تو هر حالتی
تو برگ برندت دل سادمه که موندم کنارت تو هر حالتی
تو آرومی عزیزم من بی تابم تو میخوابی و عشقم من بی خوابم
عزیزم بدون تو من میمیرم از این زندگی سخت من دلگیرم
عزیزم بدون تو من میمیرم از این زندگی سخت من دلگیرم

+++

دانلود کامل موزیک زیبا برگ برنده باصدای علیرضا روزگار با بالاترین کیفیت منتشر شد

  • ۰۰/۰۹/۰۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی