دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی زیباترین پاییز

Download New Music Amir Azimi – Zibatarin Paeiz

دانلود آهنگ امیر عظیمی زیباترین پاییز

دانلود آهنگ امیر عظیمی زیباترین پاییز

(برای دریافت این موزیک به روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ زیباترین پاییز امیر عظیمی

زیباترین پاییز من تسلیم میشم با نگات
من بغض میبینم فقط از لا به لای خنده هات
وقتی سکوت میکنم دارم به گریه میرسم
تقصیر دستای تو شد حالا اگه دلواپسم
از مهر ماه لعنتی دلگیرتر از بهمنم
وقتی که از این خاطره غیر خودت دل میکنم
از مهر ماه لعنتی دلگیرتر از بهمنم

+++

دانلود کامل موزیک زیباترین پاییز با صدای امیر عظیمی

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن و پخش آنلاین

  • ۰۰/۰۹/۰۲
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی