دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری بارون بارونه

Download New Music Masoud Saberi – Baroon Baroone

دانلود آهنگ مسعود صابری بارون بارونه

دانلود آهنگ مسعود صابری بارون بارونه

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ بارون بارونه مسعود صابری

دیدی عشق تو تنهاترم کرد دیدی عشق تو در به درم کرد
من که گفته بودم بی تو خستم دیدی عشق تو خسته ترم کرد
دیدی گفتم و نشنیدی خانوم دیدی عشقت همون میشه آروم
دیدی جا خالی دادی و هرگز نیومد کسی غیر تو پهلوم
بارون بارونه به من چه که تهش زمستونه
دلم میخواست یکی باشه پیشم که حال خستگیمو بدونه
بارون بارونه میبازه قلب هرکی داغونه
اصلا منو ولم کنین هرکی چشاتو دیده که پریشونه

+++

دانلود کامل موزیک زیبای بارون بارونه باصدای مسعود صابری به صورت اختصاصی منتشر شد

  • ۰۰/۰۹/۰۱
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی