دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن میدانی عشق واقعی

Download New Music Mohsen Meydani – Eshghe Vaghei

دانلود آهنگ محسن میدانی عشق واقعی

دانلود آهنگ محسن میدانی عشق واقعی

(برای دریافت این ترانه زیبا به روی لینک بالا کلیک نماید)

متن آهنگ عشق واقعی محسن میدانی

یه بار دیدمت دلم از دست رفت
آروم آروم آروم شدی همه قلبم
میزنه تیک تیک واسه تو نبضم
تو اگه باشی میشی شاه قلبم
من عشقت رو به همه دنیا نمیدم من
امروز و فردا نمیرم من تو لب تر کن بمیرم من
واقعیه عاشقیه حسی که دارم

+++
دانلود کامل موزیک عشق واقعی باصدای محسن میدانی به صورت اختصاصی منتشر شد

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی