دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد و آصف آریا شوخی ندارم

Download New Music Sohrab Pakzad Ft. Asef Aria – Shookhi Nadaram

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد و آصف آریا شوخی ندارم

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد و آصف آریا شوخی ندارم

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ شوخی ندارم سهراب پاکزاد و آصف آریا

تو مث نم ننم بارون توی هر حالی قشنگی
من حسادت میکنم وقتی تو با هرکی میخندی
اومدی عشقو بذاری رو گلبرگای تشنم
انقده خوبی جسارت میکنم بهت میگم عشقم
سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم
وسط بازیه توام با اینکه میدونم شر میشه واسم
سر تو شوخی ندارم و من نمیذارم بگیرنت ازم
وسط بازیه توام با اینکه میدونم شر میشه واسم

+++

دانلود کامل موزیک شوخی ندارم سهراب پاکزاد آصف آریا

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین

  • ۰۰/۰۸/۲۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی