دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی نشد

Download New Music Mehdi Jahani – Nashod

دانلود آهنگ مهدی جهانی نشد

دانلود آهنگ مهدی جهانی نشد

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ نشد مهدی جهانی

تو احساس نداری میتونی پا بذاری رو دل سادم
این زخم کاری که زدی یادگاری میمونه با من
برو دنیارو بگرد ببین کی مثل من واست میمیره
یه روزی برمیگردی که واسه اومدن تو خیلی دیره
این دنیا هرچی داره واسه تو برو همه خاطرات واسه من
از خدا میخوام خوب باشه حال تو برو بی خیال حال من
این دنیا هرچی داره واسه تو برو همه خاطرات واسه من
+++
دانلود کامل موزیک زیبای نشد با صدای مهدی جهانی

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۸/۲۶
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی