دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی معبد

Download New Music Saman Jalili – Mabad

دانلود آهنگ سامان جلیلی معبد

دانلود آهنگ سامان جلیلی معبد

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ معبد سامان جلیلی

بیا شیطونو لعنت کن که عشق من پناهت بود
مگه نه این که قلب من یه روزی قبله گاهت بود
تو راهب باش و من مجرم باشه اصلا تو خوب من بد
تو که با مایی اینجایی چرا میری از این معبد
هوات از شهر من رفته منو بازم هوایی کن
عزیز قلب من باشو بمون و فرمانروایی کن
از عاقل بودنم خستم بذار ذهنم روانی شه
واسه پایان این تبعید با کی باید تبانی شه

+++

دانلود کامل موزیک زیبای معبد باصدای سامان جلیلی

پخش با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی