دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد دنیام

Download New Music Hamid Hiraad – Donyam

دانلود آهنگ حمید هیراد دنیام

دانلود آهنگ حمید هیراد دنیام

(برای دریافت این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ دنیام حمید هیراد

بمون کنارم که دلم هر لحظه از من تورو میخواد
من انقد عاشقم توام قبل از تورو یادم نمیاد
آروم جونم خانوم خونم ماه قلبم
چه خوبه اومدی و پیدا شدی تو راه قلبم
دنیامو دست تو دادم به موقع رسیدی به دادم
دیگه بهتر از این نمیشه دل به تو دادن
دنیامو دست تو دادم به موقع رسیدی به دادم
دیگه بهتر از این نمیشه حال و احوالم

+++

دانلود کامل موزیک دنیام با صدای حمید هیراد

پخش با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۸/۱۵
  • alireza tadaei

نظرات (۱)

  • ابوالفضل بیات
  • عالی من خیلی آهنگ های حمید هیراد دوست دارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی