دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید نوان مگه میشه

Download New Music Novan – Mage Mishe

دانلود آهنگ نوان مگه میشه

دانلود آهنگ نوان مگه میشه

(برای دریافت کامل این موزیک به روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ مگه میشه نوان

با کی لج میکنی من که یه روز نبینمت مریضم
بیا حلش کنم عزیزم تو نباشی من بهم میریزم
نه حال تو بی من خوبه نه حال من شبای بی تو
رو شونم بذار خستگیتو کی میفهمه منو شبیه تو
مگه میشه دوست نداشت قلب من راهی نداره
تو نباشی شب خیابون تنهایی حالی نداره

+++

دانلود کامل موزیک زیبای مگه میشه از نوان

پحش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین

  • ۰۰/۰۸/۰۸
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی