دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امو بند ماه خوشگلم

Download New Music Emo Band – Mahe Khoshgelam

دانلود آهنگ امو بند ماه خوشگلم

دانلود آهنگ امو بند ماه خوشگلم

(برای دریافت این موزیک روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ ماه خوشگلم امو بند

نه میوفته یه لحظم عشقت از سرم
اونکه هر جایی بری دنبالته منم
تو همه دنیامی نباشی من تو جاده خاکی میزنم
یه وقتایی یکم لجبازی و مغرور
اما من روانیتم باشی باهام هرجور
میلرزه دست و پام تورو هر دفعه که میبینمت از دور
هرجا گفتم ماه خوشگل خودم بدون تویی منظور
من واست دیوونم تمام آدمای شهر اینو میدونن
بغل تو تنها جاییه که توش آرومم
عاشق اینم با هم باشیم یهو بزنه بارونم

+++

دانلود کامل موزیک زیبای ماه خوشگلم باصدای امو بند

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۷/۲۶
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی