دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید حسام تا ابد

Download New Music Hamid Hesam – Ta Abad

دانلود آهنگ حمید حسام تا ابد

دانلود آهنگ حمید حسام تا ابد

(برای دریافت این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ تا ابد حمید حسام

گل میخرم واست پر پر کن عشقم
حال منو امشب بدتر کن عشقم
ولی من با تو بد نمیشم سر راه تو سد نمیشم
دوریتو که بلد نمیشم با تو میمونم
گلی لج نکنی جون من اسمته ته فنجون من
میشی عمرتو مهمون من با تو میمونم
حرف اول اسمته گردن من تا ابد
تو رو میبینمت ضربان دلم میره بالای صد
دفعه اولی که تو رو دیدمت این دل زد یه دفعه رو همه خط

+++
دانلود کامل موزیک زیبای تا ابد باصدای حمید حسام

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۵/۱۱
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی