دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ عشق معصومانه

Download New Music Farzad Farokh – Eshghe Masoumane

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عشق معصومانه

(برای دریافت این موزیک زیبا به روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ عشق معصومانه فرزاد فرخ

شبیه تو کسی تو قلب من جایی نداشته
شبیه من کسی انقد تورو دوست نداشته
بیا دنیامو روشن کن بیا آغوشمو تنگ کن
بمون با من تو ای زیباترینم
به من لبخند بزن گاهی بمون هرجور که میخواهی
کنار تو یه عمر عاشقترینم
دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم
دنیای منی ای عشق من تو قلب منی هم جسم و تن
تویی همه ی جونم تویی غرورم شدی تمام وجودم

+++

ترانه زیبا و جدید عشق معصومانه از فرزاد فرخ کامل

پخش بصورت اختصاصی به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک منتشر شد

  • ۰۰/۰۳/۱۱
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی