دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد سلو فیک

Download New Music Ahmad Solo – Fake

دانلود آهنگ احمد سلو فیک

دانلود آهنگ احمد سلو فیک

(برای دریافت این ترانه زیبا روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ فیک احمد سلو

به یه دروغ قشنگ مث بچگیات قلبتو دادی
شدی یه عکس قدیمی تو خاطره هام بعد تو با کی
آخه من بخندم با دلم چرا من بجنگم
دیگه دارم میرم از دست میرم یه جایی که برنگردم
به یه دروغ قشنگ مث بچگیات قلبتو دادی
شدی یه عکس قدیمی تو خاطره هام بعد تو با کی
آخه من بخندم با دلم چرا من بجنگم
دیگه دارم میرم از دست میرم یه جایی که برنگردم
نگو میدونم میدونم تو نمیدونی چی اومد به سرم
جونم من میتونم اون دو تا چشماتو از یاد ببرم
دورم از غرورم چیزی نمونده

+++

دانلود کامل موزیک زیبای فیک با صدای احمد سلو

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن و پخش آنلاین موزیک منتشرشد

  • ۰۰/۰۲/۲۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی