دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید آرشا دلم گیره به تو

Download New Music Arsha – Delam Gire Be To

دانلود آهنگ آرشا دلم گیره به تو

دانلود آهنگ آرشا دلم گیره به تو

(برای دانلود این موزیک زیبا به روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ دلم گیره به تو آرشا

دلم گیره به تو نکن یکی به دو
توهم منو میخوای چشات هی میده دلو
دلم گیره به تو گیره به تو
توکندی دلمو از جاش بدون هیچ اجازه‌ای
ولی بازم تا میبینمت ندارم هیچ اراده‌ای
گوش نده بقیه چی میگن تو کفشم نی حتی یه ریگم
میدونم میدونی همه چی رو میدونی چی میگم
چشمم افتاد به اون چش سیات و حساس شدم رو تو زیاد
انقده تو دل برو ای که هرچی بپوشی به تو میاد
ببین بد اخلاق و کسل شدم ولی محال تورو ول کنم
باتو همه چی روبه راه تره دیگه محاله دل و دل کنم

+++

دانلود کامل ترانه زیبا و جدید دلم گیره باصدای آرشا

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۰۰/۰۱/۰۵
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی