دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ چشم آهو

Download New Music Farzad Farokh – Cheshm Ahoo

دانلود آهنگ فرزاد فرخ چشم آهو

دانلود آهنگ فرزاد فرخ چشم آهو

(برای دانلود این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ چشم آهو فرزاد فرخ

تا دیدم تو را عشق در دل شد آوار
دل بستم این دیوانه را هی مده آزار
چه کردی آتش به پا کردی
هر جا نشستی با این گرمی بازار
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
چشم آهوی من

+++

دانلود کامل ترانه زیبا و جدید چشم آهو با صدای فرزاد فرخ

پخش با بالاترین کیفیت 320 و لینک مستقیم پرسرعت به صورت کامل و اختصاصی

  • ۹۹/۱۲/۲۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی