دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی وجود تو

Download New Music Mehdi Jahani – Vojoode To

دانلود آهنگ مهدی جهانی وجود تو

دانلود آهنگ مهدی جهانی وجود تو

(برای دانلود این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ وجود تو مهدی جهانی

نکن اینجور جدامون بری میگیره بارون
دعا میکنم هر شب واسه ی هردوتامون
نگو دورت شلوغه که این حرفت دروغه
دل من که همیشه طرفدار تو بوده
مگه میشه نباشی مگه میشه نمونی
یکم دور شی میبینی که من بی من نمیتونی
بمیرم چشات خیسن نبین مردم چی میگن
تو جات امنه عزیزم بگو میمونی با من
وجود تو دلیل عاشقمیه چشای تو تموم زندگیمه
تورو بگیرنت ازم میمیرم نباشی حال و روز من وخیمه

+++

دانلود کامل موزیک زیبا و جدید وجود تو از مهدی جهانی

پخش با بالاترین کیفیت 320 و 128 به همراه متن موزیک اختصاصی منتشر شد

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی