دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو مسکن

Download New Music Masoud Sadeghloo – Mosaken

” پخش کامل 20 اسفند – دمو آهنگ اضافه شد “

دانلود آهنگ مسعود صادقلو مسکن

دانلود آهنگ مسعود صادقلو مسکن

(برای دانلود این موزیک زیبا به روی لینک بالا کلیک نمایید)

متن آهنگ مسکن مسعود صادقلو

هر چقدر رو اعصاب من بکوبی باز مسکنی برای من خوبی
هرچقدر خلاف میل من باشی هنر دستای ماهر یه نقاشی
من بی ارادم جلوت توی دستت یه حکم دل داری
تو بهم عشقو حالی کردی گردن من حق آب و گل داری
یه بی ارادم بیا بیا بیا بیا رسودن آمارتو به گوشم خیلیا
که با این آهنگ شده دلت تنگ من خودم زغال فروشم تو نکن منو سیاه

+++

دانلود کامل موزیک زیبا و جدید مسکن مسعود صادقلو

پخش با بالاترین کیفیت به همراه متن و پخش آنلاین بصورت اختصاصی منتشر شد

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی