دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسیح بیات سرنوشت

Download New Music Masih Bayat – Sarnevesht

دانلود آهنگ مسیح بیات سرنوشت

دانلود آهنگ مسیح بیات سرنوشت

(برای دانلود این موزیک زیبا به روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ سرنوشت مسیح بیات

چه با قلب ویرانه ام کردی ای سرنوشت
چه با گرمی خانه ام کردی ای سرنوشت
تو با من چه کردی تو با من چه کردی سرنوشت
چه بد که سرنوشت مارا برای هم نخواست
تو را برای من من را برای تو نخواست
تو رفتی و دلم کسی را به جای تو نخواست نخواست
عمر من برای تو دردهایت برای من
من عاشقانه دوست دارم بی وفای من
پریده خواب شهر از صدای گریه های من گریه های من
بیدارم ز دوریت هر شب چه آتشی از تب زبانه زد
در قلبم چگونه دست بردی سرنوشت چه دستبردی به خانه زد

+++

دانلود کامل آهنگ سرنوشت با صدای مسیح بیات

پخش با دو کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم پرسرعت بصورت اختصاصی منتشر شد

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی