دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید یونا موازی

Download New Music Youna – Movazi

دانلود آهنگ یونا موازی

 

دانلود آهنگ یونا موازی

(برای دانلود این موزیک زیبا به روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ موازی یونا

دوتا خط موازی بی سر و ته که به همدیگه وصل نمیشن
دو نفر که به شدت علاقه بهم دارن هم گاهی خسته میشن
گاهی وقتا یه قهر کوچیک واسه رابطه لازمه باشه قبول
ولی هعین جهمنه دنیام وقتی چشات روم بسته میشن
من بلدت بودم سر عشق تو سوختم و رفت تو چشای خودم دودم
نه شاکی نیستم ازت میدونم که مقصر اصلی قصه خودم بودم
من بلدت بودم سر عشق تو سوختم و رفت تو چشای خودم دودم
نه شاکی نیستم ازت میدونم که مقصر اصلی قصه خودم بودم

++++

دانلود کامل ترانه جدید و زیبای موازی با صدای یونا

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک منتشر شد

  • ۹۹/۱۱/۲۲
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی