دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی زنگ صدات

Download New Music Masih & Arash AP – Zange Sedat

دانلود آهنگ مسیح و آرش زنگ صدات

 

دانلود آهنگ مسیح و آرش زنگ صدات

(برای دانلود این ترانه زیبا به روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ زنگ صدات مسیح و آرش

نیستیو زنگ صدات مونده به گوشو
من شدم درست مثه خونه به دوشو
مثله اون بیچاره که دستاش پوچه
صابخونه اثاثشو ریخت کف کوچه
مثه زندونی که حبس ابد خورد
شدم اون قلبی که از صد جا ترک خورد
مثه اون بچه ای که بعد تولد
حسرتش دیدن روی مادرش بود
تاریکه دنیام برس به دادم
جز تو چی دارم مگه تو کل عالم
ازهمه حتی از خودم طلب کارم
بعده تو من به خودم حبس ابد دادم
تو رگ و ریشمی چیکار کنم حالا
من شدم به درد دوری تو مبتلا

+++

دانلود کامل ترانه جدید و زیبای زنگ صدات با صدای مسیح و آرش

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت بهمراه متن و پخش آنلاین موزیک

  • ۹۹/۱۱/۲۱
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی