دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهریار تنگه دلم

Download New Music Mehryar – Tange Delam

دانلود آهنگ مهریار تنگه دلم

 

دانلود آهنگ مهریار تنگه دلم

(برای دانلود این ترانه زیبا روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ تنگه دلم مهریار

میگردم دنبالت لا به لای قصه ها
گشتم نبود نگرد نیست کسی مثه ما
تو بیا قانعم کن پریدن کار من نیست تو بالم شو
بیا تو راهم خب بیا شاید یه انقلابی تو حالم شد
بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد بات هستم
ببین چقد تنگه دلم دست خودم نیست اصلا
بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد بات هستم
ببین چقد تنگه دلم دست خودم نیست اصلا
به موت قسم قول دادمو لفظ اومدم پاش هستم

++

دانلود کامل موزیک زیبای تنگه دلم از مهریار

پخش با بالاترین کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم به صورت اختصاصی منتشر شد

  • ۹۹/۱۱/۱۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی