دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی منتظری ماهی

Download New Music Ali Montazeri – Mahi

دانلود آهنگ علی منتظری ماهی

 

دانلود آهنگ جدید علی منتظری ماهی

(برای دانلود این موزیک زیبا روی لینک بالا کلیک کنید)

متن آهنگ ماهی علی منتظری

آمدی تا ابد در قلب من باشی
ماهی من شدی من حوض نقاشی
گرچه در دل مایی بی قرار دریایی
راضیم اگر گاهی من تو را ببینم
مردم از تماشایت آرزوی من شاید
آنچه از دلم آید بر دلت نشیند بر دلت نشیند
نکنه مغرور شی بری و ازم دور شی
جای تو دریا نیست نری که یه وقت تور شی
نذار بره از دستم بی تو دل تنگم
دل من خونته ماهی قشنگم ماهی قشنگم

+++

دانلود کامل ترانه ماهی با صدای علی منتظری

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم و پخش آنلاین موزیک بصورت اختصاصی منتشر شد

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی